Pražské jaro
Najbrt tradičně trápí neartikulované a intuitivní umělce a designéry otázkou „Proč?“ a každý design pod jeho dohledem dnes musí mít svůj racionálně vysvětlitelný, slovně obhajitelný důvod, což do velké míry diskvalifikuje formální hry i trendy zmítající designérskou komunitou. Přispívá to k tomu, že je schopen přesvědčit o návrzích i laiky nezvyklé komunikovat obrazem. Konceptuálnost studiových designů se zvlášť odhalila, když se Najbrt přesunul do role trenéra. Logo Prahy ani OSTRAVA!!! nestojí na výtvarném výrazu, ale na hře s jazykem. Podobně identita 65. ročníku Pražského jara Petra Štěpána, kde přepis Smetanovy Vltavy do „ta dáá da dáá da“ – práce s hudební skladbou jako citoslovcem a zároveň vizuálem festivalu konzervativní oblasti vážné hudby – trefovala míru akceptovatelného, komického, chytlavého zjednodušení do jazyka ulice a potvrdila tendenci studia rozšiřovat pole možného v hlavním proudu.
2010–2013 Petr Štěpán
Výroba odhadem až 14 dní, možnost tisku na velikosti S až XL
cena 400 CZK