Česká filharmonie
Někdo, komu je 120 let, vyžaduje respekt, ale už ho taky bereme trochu s nadhledem. I když to zadání explicitně nestanovilo, úkolem v soutěži, která hledala vizuální identitu sezon České filharmonie, tedy bylo najít správnou polohu pro vážnou hudbu, která se už nechce brát tak vážně. Koncept schválený na pět let chápe tento proces doslova. Začal u toho, co stojí v základech prvního českého orchestru – budovy Rudolfina, prvních programů filharmonie a estetiky doby jejich vzniku a postupně prorůstá digitalizací a přibližuje se: fyzicky se zvětšuje a přichází do současnosti. Vizuály akcentují tradici a prestiž instituce, neorenesanční vzory ale dostávají uvolněný remake a na své dekorativní obžerství se dívají s lehkou ironií. Vrstvy Rudolfina začínají infiltrovat vektorové solitéry, které přecházejí k čistě digitální abstrakci, připomínající modernistické vzory, až v sezoně 2019/20 vrcholí v bujarém 3D finále, kde fantastické plastické barvy signalizují kreativní vzepětí pod taktovkou nového šéfdirigenta Semjona Byčkova.
2015–2019 Marek Pistora, Michal Nanoru,
Zdeněk Trinkewitz, Aleš Najbrt
Výroba odhadem až 14 dní, možnost tisku na velikosti S až XL
cena 400 CZK